ГРА «ЩО? ДЕ? КОЛИ?» НА ФАКУЛЬТЕТІ АВМ
14 листопада 2020 року до Всесвітнього дня науки у форматі онлайн на факультеті відбулась командна гра «Що? Де? Коли». Студенти 1 курсу позмагались між собою у знаннях зі світового кіно та цікавих фактах з життя відомих режисерів.
Гра складалася з двох турів. Три команди – збірні операторів та режисерів «Сова» (капітан Данило Олійник) і «П’ятниця» (капітан Уляна Кулак), а також команда репортерів «Шкіряний клуб» (капітан Артем Чуприна) змагалися за звання Найінтелектуальніших студентів першого курсу 2020 року. Гру проводили у форматі онлайн за допомогою платформи ZOOM, де кожна команда у спеціально відведених залах мала змогу поспілкуватися та визначитися з відповіддю.
За результатами першого туру команди «П’ятниця» та «Шкіряний клуб» набрали однакову кількість балів та зійшлися у вирішальному двобої за право брати участь у фіналі. Але й тут на учасників чекала нічия, тож організатори гри прийняли рішення допустити до другого туру всі три команди. Учасниця конкурсу, член команди «Шкіряний клуб» Софія Шиян так висловилася про запеклу боротьбу в грі: «Гра "Що? Де? Коли?" - це дійсно круто. Мені сподобалося те, що кожен учасник з трьох команд, які брали участь, мав змогу відчути себе в атмосфері суперництва. Адже це справді розпалювало жаху до перемоги. І попри те, що в мене, як у запеклого гравця та дуже "везучої" людини, були постійні негаразди із додатком Zoom під час гри, це не стало перепоною для неймовірних вражень. Дякую за організацію. З нетерпінням чекаю на інші заходи».
У фіналі з різницею в 1 бал перемогла команда «Сова», капітаном якої був Данило Олійник, студент-оператор 1 курсу. «Найбільше в грі запам'ятався фінал. Питання були достатньо каверзні, тому було трішки важкувато. А от те, як ми обговорювали питання, потрібно було тільки чути. Було ну дуже весело!». «Насправді, гра тільки дала зрозуміти ще раз, що потрібно працювати в команді та обов'язково дослухатися до думки інших», каже член команди-переможниці конкурсу Анастасія Ковалевська, майбутня режисерка телебачення.
Найбільше учасникам гри запам'яталися такі питання: 1. Сергій Параджанов згадував, що бачив Джоконду, яка могла сміятися, хмуритися та підморгувати. Ця Джоконда представляла собою ЇЇ. Назвіть ЇЇ. Правильна відповідь: татуювання, адже Параджанов сидів у в'язниці і бачив татуювання Джоконди на тілі одного з ув'язнених. Цікаво, що майже всі команди відповіли правильно. Очевидно, що студенти цікавляться біографією видатних особистостей кіно. Друге питання було таке: Головний герой мультфільму «Гномео і Джульєтта» за ЇЇ допомогою зобразив серце, а також ініціали своєї коханої. Назвіть ЇЇ словом з двома коренями. Відповідь: газонокосарка. Гномео - садовий гном. Фільм являє жартівливу інтерпретацію п'єси Шекспіра. Незважаючи на те, що не всі учасники гри дивляться мультфільми та слідкують за новинами у сфері анімації, вони були дуже здивовані, коли почули відповідь, адже все було так просто!
Гра пройшла в дружній атмосфері, і кожен учасник виступив з ініціативою частіше збиратися та проводити подібні заходи. Команди отримали іменні сертифікати, а при зустрічі офлайн Студентська рада привітає учасників ще й невеличкими подарунками. Пишаємося, що наші студенти такі активні й навіть в умовах дистанційного навчання знаходять час для заходів від Студентської ради. Вітаємо переможців та учасників гри! Пам’ятайте, що найважливіше – це не перемога, а участь. І, звісно, складання іспитів на «відмінно»!
Матеріал підготувала студентка 1 курсу
освітньо-професійної програми «Телерепортерство» Крістіна Проскуріна.