СЕМІНАР-ТРЕНІНГ У ПРЕС-ЦЕНТРІ "НАКИПІЛО"
Ні для кого не секрет, що навіть професійний журналіст може потрапити на "гачок" фейкових опитувань. 18 жовтня в прес-центрі "Накипіло" наші студенти дізналися, як цього запобігти, на семінарі-тренінгу "Соціологія в журналістиці: як правильно розуміти та інтерпретувати дані соціологічних опитувань".
Мовники детально розібрали усі тонкощі такого поняття як "соціологічне опитування" і розповіли, як правильно його створювати і реалізовувати.⠀В цілому, головна мета тренінгу - навчитися уникати дезінформації як при розробці соцопитувань, так і при аналізі отриманих даних.
На заході мали слово наступні спікери:
Ірина Бекешкіна - директорка фонду "Демократичні ініціативи" імені Ілька Кучеріва, кандидатка соціологічних наук,⠀
Юрій Горбань - журналіст, комунікаційний менеджер,
Світлана Хутка - експертка Київського міжнародного інституту соціології, доктор філософії.
Тренінг проводився в інтерактивній формі для журналістів, соціологів і психологів, тому кожен з присутніх мав змогу висловитись.
Дезінформація = не круто. ⠀
КТМ = круто. ⠀
Усе буде КТМ!
Матеріал підготувала студентка 2 курсу ОПП "Телерепортерство" Катерина Степанова.