img-01

DIGITAL WEEKEND 1+1 MEDIA



1+1 MEDIA проводить серію івентів у трьох містах України: Одеса – 20, 21 квітня, Харків-11, 12 травня та Івано-Франківськ - 8,9 червня. На заході "Digital Weekend 1+1 media" усі бажаючі мали змогу дізнатися про важливі аспекти виробництва свого медіа-продукту, технічні особливості роботи нових медіа. На перший день зустріч у Харкові розпочалася о 12 годині в унікальному закладі «Fabrika. Space». 250 осіб - люди різного віку прийшли почути нові факти, поради, отримати знання для створення і просування власного тв- або інтернет-бізнесу.


Програма заходу розпочалася з виступу директору діджитал-напрямку 1+1 медіа Ганни Ткаченко, яка приділила увагу особливостям створення медіа-контенту. Тема лекції: «Content is King. Distribution is Queen. Data is God. Або як влаштовані нові медіа». На початку Ганна справедливо згадує есе Білла Гейтса 1996 року, в якому він передбачив майбутнє ЗМІ: «Інтернет стане невід’ємною частиною людського життя, а друкованим компаніям буде «кришка». Дійсно, сьогодні Інтернет - це місце, де збираються люди, працюють або проводять вільний час. З появою таких технологій світ змінюється незворотнє.


Водночас Ганна Ткаченко відзначила, що треба розуміти важливість як нових «помічників», так і старих. Адже у кожного виду ЗМІ є свої користувачі та прихильники. Тому друковані ЗМІ не зникнуть. Інколи вони навіть бувають набагато корисніші, бо не вимагають швидкісного інтернету.


На івенті можна було дізнатися багато секретів щодо реклами, маркетингових та дизайнерських прийомів, що дозволяють забезпечувати максимальній комфорт під час перегляду улюблених тв-, інтернет-продуктів. Торкнулася доповідачка й теми використання відео для розширення аудиторії, яку потрібно аналізувати та працювати саме на неї. "Тоді ви будете приречені на успіх", - відзначила Ганна.


Недарма було сказано, що Content is King, адже він головний у виробництві, задля контенту глядач користується медіа; Distribution is Queen, це - розподіл аспектів, які впливають на продукцію; Data is God, адже користувачу інформація потрібна негайно, тут і зараз. В кінці Ганна додала, що Дизайн – це замок, що не менш важливий у виробництві.


Далі мікрофон до рук узяв Дмитро Жук, керівник управління Digital-розробок 1+1 медіа, який розповів про траблшутінг у розробці продукту і наголосив на важливих характеристиках гідного результату. Приділив увагу етапам створення потрібного продукту, зробив акцент на двох головних питаннях: «Чи правильно робимо продукт?», «Чи правильний продукт робимо?». Зрозуміти сенс створеного можна лише після завершення усіх етапів продакшену, - поділився думками доповідач.


Після цього присутні мали півгодини на відпочинок. Біля головної зали стояла фотозона з логотипом заходу. Кожний мав можливість зробити знімок та викласти в соцмережі з відповідним хештегом «1puls1.digital».


Надалі учасники івентів дізналися про монетизацію контенту на YouTube від Данила Щестюка, як використовувати Big data для персоналізації ресурсів з керівником управління Digital аналітики Аліною Макаровою. Почули лекцію «Kill Bill: якісний контент проти клікбейту» від шеф-редактору «Телекритики» Марії Хрущак, «Композиція дизайну: що нам не розповів Леонардо» від Євгена Демченка, арт-директора Digital-проектів 1+1 медіа.


Під час кожного виступу присутні мали можливість задавати питання онлайн, а після промови спікери на них відповідали. Слухачі, в яких були найцікавіші запитання, отримали особливі подарунки. В кінці присутні підвели підсумки першого дня разом з Ганною Ткаченко, директором діджитал-напрямку 1+1 медіа. Кожний учасник івенту залишився задоволеним, а головне, додому всі пішли з новими знаннями та натхненням створювати щось особливе.


Студенти факультету кіно-, телемистецтва Харківської державної академії культури із задоволенням відвідали захід та засвоїли цінні поради фахівців. Серед них найбільш запам'яталися слова Ганни Ткаченко: «Ризик і загроза - це можливість…». Тож, до нових звершень у сфері аудіовізуального мистецтва та нових медіа!


Матеріал підготувала студентка 1 курсу освітньо-професійної програми
"Телерепортерство" Уляна Колякіна.















































Фото Олександра Мухіна.